Monday, 30 May 2016

Alahai Midah ... mesti Tun M suruh jadi pengacau


Katanya, Bekas ADUN yang juga merupakan Exco Kanan ni ada hajat nak bertanding dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Kangsar 18 Jun nanti.

Desas desus mengenai hajat Bekas ADUN itu menjadi satu isu yang hangat didalam laman media sosial serta aplikasi whatsapp yang menampilkan tanda tanya dikalangan pengguna sendiri.

Sama ada betul atau tidak Bekas ADUN tu nak bertanding, tidak dapat dipastikan. Namun, kiriman Infografik dengan tanda soal itu menjadi Viral dikalangan pengamal media sosial semalam.

Walaubagaimana pun, perkara itu bagi sesetengah pihak tidak berapa mengejutkan memandangkan Bekas ADUN itu kini merupakan penyokong tegar mereka yang Pro Deklarasi.
Petikan dari Semut Hitam SINI
Alahai Midah ... harap tidak betulah khabar angin ini. Jangan lupa persahabatan kamu dengan arwah Wan Khairil dan keluarganya. 
Janganlah sebab Tun M punya dengki dan benci kamu korbankan persahabatan?
Setujukah kamu Tun M ketepikan Tengku Razaleigh dan Tan Sri Muhyiddin untuk letakkan so boboi untuk jadi PM jika Najib berjaya dijatuhkan?
Jika politik kamu sudah berakhir, fikirkan implikasi pada kerjaya baru kamu .... Tun M pun sudah macam dah nyanyuk. Ikut fitrah manusia, dah tak lama.

JIka Kamelia orang Kuala Kangsar pun tak boleh, kamu hanya jadi pengacau ...




Orang tak akan lupa dan tak akan mahu kawan balik pengacau yang hanya bertindak atas asas dengki.

No comments:

Post a comment

Dialu-alukan komentar yang berhemah dengan hujah yang bernas dan dalam tulisan dan bahasa yang jelas dialu-alukan. KOMEN YANG BERUPA "TROLL", SERANGAN PERIBADI DAN BAHASA KASAR TIDAK AKAN DISIARKAN.